sâmbătă, 7 iunie 2014

Debut

Lumea Blogurilor

Suntem ... bloggeri

Pasiunea de a scrie o capătă cei care sunt pasionaţi de a citi; dar şi cei care trăiesc altfel decît ca nişte ... "legume". Mulţi încep prin a fi bloggeri. Cel mai simplu mod de a scrie pe blog este în sistemul blogspot.com; eu am încercat şi sistemul wordpress dar ... mi-am prins urechile şi nu am continuat. Dar nici nu am renunţat. Îmi plac "provocările" şi m-am obişnuit cu diferite interfeţe; cele mai "frumoase" îmi par în stilul NING dar, acestea costă! Trebuie să dai nişte bani pentru a-ţi permite să ai un NING propriu.

Bine v-am găsit!

Deşi ... sunt cu state mai vechi - mi-am creat primul blog în Octombrie 2008 - mă consider încă un începător! De ce? Deoarece sunt afon IT. Este foarte uşor să scrii, dacă ştii să utilizezi mousul, ori eu nu am depăşit acest nivel de copy/paste ... dar scriu! Încă nu m-am săturat de această meteahnă. Şi mai ales scriu, oriunde găsesc o postare: intru, citesc şi nu pot să nu las un semn de viaţă, adică un Comentariu.
În astă seară m-am hotărît să-mi fac o triere printre bloguri dar, la modul constructiv! Vreau să evidenţiez acele bloguri, sau pe acei bloggeri care - după propriile-mi criterii - formează un soi de Elită! Dar nu o "Elită" în sensul de dicţionar ci în sensul calităţii exprimării!
Eu sunt doar o opinie! De aceea vă aştept să mă susţineţi sau, să mă criticaţi constructiv! Vă aştept cu propuneri de "subiecte", cu propriile dumneavoastră evidenţieri de bloguri şi bloggeri, desigur ... motivate pe scurt!
7 Iunie 2014,
Cornelius, :)

Citatul Zilei: Sîmbătă-7-Iunie-2014

Omul rezonabil se adaptează mediului; cel care nu se mulţumeşte cu ce i se dă, insistă în a adapta lumea propriei persoane. De aceea progresul depinde de oamenii care nu se mulţumesc cu ce au. (George Bernard Shaw)

Citation du Jour: Samedi-7-Juin-2014

N'essayez pas de devenir un homme qui a du succes. Essayez de devenir un homme qui a de la valeur. Albert Einstein

Postarea 1 - următoarea postare

Bosquito - Sunt Tanar

 a,


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu